خانوم طهورا:نماد موهبت ناب خدا

من هیچ وقت اهل نصیحت کردن نبودم اما.....

1393/9/20 18:26
نویسنده : مامان سحری
171 بازدید
اشتراک گذاری

یاهو

هرروز بگو خدایا شکرت وهرشب بگو خیییییلی ممنونم خدای خوبم....راضیراضی

وقتی از موضوعی ناراحتی به پذیرفتنش تظاهر نکن رو حرفت بمون واثباتش کن...غمگین

صداتو هرگز بالا نبر صدای بلند حرف درست وبی ارزش میکنه اما اگه روبروت کسی با صدای بلندبود باهاش بحث بیهوده نکن این آدما نادانیشون پشت صداشونه براش تاسف بخور و از اونجا برو....بای بایبای بای

نذار دلت خودسربشه گاهی باید جلو احساس های مضر وگرفت تا به نابودی نرسی..دلشکستهغمناک

همیشه به اشک هات اجازه بده بی مهابا بریزن اما هرگززززز تنها وبی کس گریه نکن واسه هق هق یه آغوش لازمه...گریهبغل

اگه با عشقتی وباز مثل یه آدم تنها گریه میکنی وخودت اشکاتو پاک میکنی،اگه عشقت قبل ریزش اشک از نگاهت وبغضت نمیفهمه درد داری اون عشق نیست عزیزم زجر دو عالمه،مرگ آرووووومه.زودتر رهاش کن....بای بایبای بای

من اهل نصیحت نیستم چون اونقدر بزرگ نیستم که نصیحت کنم اما همیشه یادت بمونه اونکه عشق داره وتنهاست داره به بلای آسمونی دچار میشه که درمونی نداره پس مواظب باش امید زندگیم که روزی به این مشکل بر نخوری...خطاخطا

گرنگهدارمن آنست که من میدانم  شیشه را در بغل سنگ نگه میداردراضیراضی

من با تمام وجودم سپردمت دست خدا وخیالم راحته که خدای مهربون مواظبته اما لطفا عروسک من،داروندارمن:خیییییییییلی مراقب خودت ونجابت ومتانت ودیانتت باش همیشه توسل کن وتوکل تا هر مشکلی به راحتی حل بشه برات عمر مامانمحبتبوس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کبری و دخترعمو مهشاد
21 آذر 93 0:20
سلام وبلاگ زیبایی دارین. به ما هم سر بزنین. اگه دوست داشتین ما رو لینک کنید.
مامان سحری
پاسخ
سلام.ممنونم عزیزم چشم حتما گلم