خانوم طهورا:نماد موهبت ناب خدا

بعضی از تکیه کلام های عروسک

1393/9/15 22:52
نویسنده : مامان سحری
293 بازدید
اشتراک گذاری

یاهو.

عروسک خوشکلم بعضی حرفات مخصوص خودته که البته با اداهات قشنگیش معلوم میشه. معمولا ازکلمه ی"حباست نبود"یعنی حواست نبود یا حواسم نبود بایه لحن وادای خاص زیاد استفاده میکنی .خیلی ازاداهات فیلم میگیرم اما بازم نگرانم که زودی تموم بشه ومن غافل بمونم.الآن داشتم مینوشتم مثل فرشته ها فرشتهاومدی وگفتی میخوای واست کرم بمالم ؟من گفتم نه دخترم ! شما رفتی و...صدای خنده بابا فضا رو پرکرد گویا بعد حرف من رفته بودی تو حال وگفته بودی فدای سرم الآن همینجوری دارم باخنده مینویسمخندهخندهخنده..بابا میگه آخه وروجک این حرفا رو از کجا یاد میگیری.؟.الهی من فداااااات بشم عروسکم.یه تکیه کلام نازتم اینه که به خودت نمیگی من میگی طهوراخانوم مثلا با بابا جون حرف میزنی ازشمابپرسه کی خونه هست؟میگی مامان وبابا وطهوراخانوم.ویه حرف دیگه که دل همه رو مخصوصا بابایی رو برده کلمه ی دخترته که بهش عادت داری.دایم به بابا میگی بابا بیا دخترت کارت داره .بابایی دخترت امروز افتاده..بابا هادی دخترت تب داره ها که بابا هم غش میکنه واست نانازم..ویکی دیگه که سوژه فامیله این حرف شماست:حالم مریضه..یا وقتی من مریض بشم به همه میگی مامان حالش مریضه  .دایی بابایی همیشه این جمله شما رو باشوخی استفاده میکنه ومیگه وای حالم مریضه.البته تا دوسالگی همیشه منو سحری خانوم یا گاهی سحری صدا میکردی ومن عاشق این صداکردنت بودم اما بس تو مهد گفتن مامان دیگه نمیگی سحری  متاسفانه.گریهفعلا دیگه چیزخاصی یادم نیست عروسک:دیووووووووونتم مامان فدات شه  درپناه خداهمیشه بخندی نانازم

پسندها (1)

نظرات (0)